Heeft u een klacht? – Bel ons nu op 070 3558242

Niet tevreden? Wij lossen het graag voor u op.

Mondzorg Scheveningen streeft naar een voortdurende verbetering van onze zorg. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het soms anders lopen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.
Soms helpt het al als de tandarts goed uitlegt waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Is er iets fout gegaan of heeft een behandeling niet het gewenste effect gehad? We gaan er dan alles aan doen om u alsnog met een glimlach de praktijk uit te laten lopen.

U kunt uw klacht via onderstaand formulier doorgeven.

Liever even met ons bellen? Dat kan op 070-3558242. Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze praktijk.

Klachtenregeling
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de NVM en KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.

De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties voldoen aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kunt u opvragen bij de KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl) en op (https://www.mondhygienisten.nl/). Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (0,90p.m.)


    Half jaar geledenLanger dan een half jaar geleden